Clarification: Christie-Bridge Probe story

By The Associated Press | Posted - Jun. 26, 2014 at 12:31 p.m.


1 photo

This archived news story is available only for your personal, non-commercial use. Information in the story may be outdated or superseded by additional information. Reading or replaying the story in its archived form does not constitute a republication of the story.

NEWARK, N.J. (AP) — In a story June 24 about an investigation into the $1 billion Pulaski Skyway project, The Associated Press erroneously reported which media outlet first reported the investigation. Bloomberg, The Record and The New York Times all reported on the investigation on April 12.

Copyright © The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

Photos

The Associated Press

    SIGN UP FOR THE KSL.COM NEWSLETTER

    Catch up on the top news and features from KSL.com, sent weekly.
    By subscribing, you acknowledge and agree to KSL.com's Terms of Use and Privacy Policy.

    KSL Weather Forecast